Wednesday, September 12, 2012

The Taste of Orange


Så det är fortfarande drygt 1 & 1/2 månad kvar till Halloween, men det hindrar inte affärerna från att fylla hyllorna med spindelväv och huggtänder, grannarna att sätta fram utskurna pumpahuvud på trappan eller mig frå att äta dessa orangefärgade oreo cookies som snacks... Ser verkligen framemot Halloween, galnaste tiden på året har jag fått höra. Min värdfamilj berättade att de brukar ha runt 1000 barn på "bus eller godis" kvällen den 31:a oktober!! GALET!


3 comments:

  1. Undrar vad som händer om de svarar "buss" slänger ni in en gul skolbuss då, hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, "BUSS" förstod det inte förrän nu, har undrat lännge vad du fick det ifrån... Kommer bli svåert med svenskan när jag kommer hem om jag redan efter 2 veckor glömt hur man stavar till "bus"... ;D

      Delete
  2. De kommer klart 1000 barn med bussen den 31 oktober, eller?
    Hoppas att allt är bra med dig Emma:)
    Kram
    Faster K

    ReplyDelete