Thursday, September 27, 2012

chicken-noodle-soup

Har varit hemma från skolan de senaste två dagarna. Har haft feber, envis hosta, ont i halsen etc. Min värdmamma är jätte snäll och tar hand om mig. Hon har gjort nudelsoppa och te, kört mig till doktorn, köpt iste & massa mediciner, till och med letat fram en Taylor Swift- tidning! Tyvärr var det spirit-week denna veckan så jag missade några dagar av det. Jag hoppas verkligen att jag är bättre imorgon och kan gå till skolan. Det är nämnligen Homecoming- game och Homecoming King & Queen ska kronas. Ser värre ut för sista Cross Country tävlingen på lördag dock. Får nog nöja mig med att vara hejarklack. Men, hey, det kommer fler roliga saker... 

P.S. Ska bli bättre på att blogga fram över, tar lite tid att komma in i allt och det bästa att göra då är att fokusera på vad som faktiskt händer här runt omkring, istället för att vad som händer på datorn. Men bättre uppdatering ska det bli. D.S.


  

No comments:

Post a Comment