Sunday, August 26, 2012

Chocolate Chip Cookie Bars

Utan någon speciel anledning tänkte jag att jag skulle skriva några inlägg på svenska emellan åt...

Idag på eftermiddagen gjorde jag och min värdsyster chocolat chip cookie bars. Vi använde formar som ser ut pepparkaksformar. De ska föreställa kängrur, grisar, elefanter, åsnor, giraffer och kameler... inte dinursaurie bajs som min värdpappa sa när Elena gjorde det första försöket med kängruformen. 

I morgon är första skoldagen för mig, Elena och Lauren började för två veckor sedan. Är faktiskt lite nervös. Vet fortfarande inte om jag ska vara junior eller senior, men det spelade tydligen inte så stor roll.Vi får se. Klockan är just nu 20:10 här så jag ska gå och sova. I morgon ringer väckar klockan kl. 6:00.

Good night! <3 nbsp="nbsp" p="p">

   

1 comment:

  1. Nog bra att du tränar svenskan ibland, om ett år kommer du att behöva fundera när du ska skriva på svenska!

    ReplyDelete