Wednesday, August 29, 2012

Back in the old days

Min första cross country träning idag!!! Såg fram emot det hela dagen i skolan. När klockan ringde ut från sista lektionen var det raka vägen till LPHS cross country girls' locker room. Btw lyckades för första gången låsa upp mitt skåp idag efter sista lektionen. De andra gångerna har jag fått be någn att låsa upp det...hehe

Sprang 3 miles, vilket motsvarar 5 kilometer ungefär (kommer dock inte ihåg tiden, Far... :) ) Efter det tog jag och 2 andra tjejer från laget ett ice bath. Ett ice bath är ett badkar som man fyller med iskallt vatten och isbitar, sedan står man där med blåa ben upp till knäna typ. Vet inte riktigt än vad det ska vara bra för, men alla älskar det! Bästa delen av träningspasset typ!

På kvällen åkte jag och min värdpappa Mike för att hämta min yngre värdsyster Lauren från hennes dans. På hemvägen körde vi in om ett av deras varorit ställe i stan för att köpa glass, chocolate peanut butter glass. Det är en coffee shop där de har samlat alla La Ports årsböcker. Vi försökte hitta min "fashion textil" fröken mrs Young i en bok från 80-talet. Hon är inte så young som hon låter...

3 comments:

  1. Det här verkar vara ett ställe som jag skulle gillat, fanns där några gamla kakburkar? Ja hittar du inget ställe att vinterbada i den 31 mars får du väl ta ett dopp i the ice bath!Puss Mori

    ReplyDelete
  2. Chocolate peanut butter icecream!!!!
    Mmmmm, snart kan jag nog inte bärga mig utan kanske dyker upp;)

    ReplyDelete
  3. Det här verkar vara ett ställe som det finns gamla kakburkar på, håll utkik Mor

    ReplyDelete