Wednesday, October 3, 2012

A healthy outside starts from the inside

ENOUGH! Känner att jag blivit lite för Americanized... i alla fall när det kommer till maten. "Snack" och granola bars är inga bra vanor. Så idag börjar jag mitt nyttiga, hälsosammare liv. Mycket färsk frukt, yoghurt, havtregrynsgröt, grönt te och sallad framöver. Vill ju gärna komma i min Fall Ball klänning om 2 veckor...

Ska snart ut och springa en runda. Har haft pause från det ett tag nu, nästan 1 vecka faktiskt då jag varit sjuk. Men idag kände jag stort behov av att komma ut och röra på mig. Blir rast lös om jag inte springer på ett tag. :) Det är däremot en bra vana. De obligatoriska Cross Country träningarna är nu över för alla i JV- laget eftersom vi inte har några tävlingar kvar. Varsity laget fortsätter. Om man vill kan man som JV komma och träna ändå och det är många som gör. Har lite andra saker jag vill göra så får se hur många träningar i veckan jag kan gå på. Men har ett Nike- lopp som jag ska springa tillsammans med några från XC laget i November. Har inget med skolan att göra... Men måste hålla igång (och förbättras) fram tills dess.


2 comments:

  1. Gud vad du är gullig, tack så jättemycket! Det gör mig glad :)

    Vilken mysig blogg du har!
    Kram

    ReplyDelete
  2. Hur gick det med klänningen till Fall Ball, blev det en ny i större storlek eller kom du i den andra undrar nyfiken Mor

    ReplyDelete